2 Eylül 2012 Pazar

ZEYTİN AĞACIYIM BEN


Ben,
On bin yaşında bir ermişim.
Ve dünyaya, TUFAN'dan sonra 

                               ilk ben gelmişim.
O gün, bu gün 

Yaşam vermeye çalıştım size zeytinimle yağımla
                               Beğenmediniz
Barışasınız diye ZEYTINDALI gönderdim size
Ak güvercinin ağzında.
                                 Dinlemediniz
Gövdemde  Anadolu kadınına ördüğü,
Güzellikleri sundum size
                                  Baktınız ama görmediniz.
Kısacası, ne kulak verdiniz bana,
ne de sevgi gösterdiniz...


Oysa ki ben,  "ZEYTİN AĞACIYIM"
           Meyvemde yaşam
           Yağımda ışık,
                                Dalımda barış var benim
 Gövdemdeyse gizem
Ben,
tek tanrılı, çok tanrılı, tüm dinlerin kutsal ağacı
Ben,
tüm canlıların baş tacıyım.
Bana bakıp geçmeyin!
                                   Yaklaşın ve beni görün
Çünkü ben,
         KÖKLERİ ÖPÜLESİ ZEYTİN AĞACIYIM.


Prof. Dr. Suat Çağlayan

Mavişehirli Sayın Çağlayan Trabzon doğumludur. A.Ü. Tıp Fakültesini bitirdi. Sağlık Bakanlığı Temel Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü görevinden sonra 21. Dönem İzmir Milletvekili olarak parlementoya girdi. Kültür Bakanlığı görevinde bulundu. "Zeytin Ağaçları" konulu 7 fotoğraf Sergisi açtı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.